پاسخ به پرسش های کالا های آنباکس و استوک
همه دستگاههای جعبه باز شامل گارانتی اصلی شرکت وارد کننده و یا تولید کننده میشوند علاوه بر گارانتی ضمانت مرجوعی100روزه شامل آنها شده و درصورت عدم اصالت و سلامت فنی تا 100روز امکان مرجوعی وجود دارد.
- کالا های داخل فروشگاه ها معمولا شامل این دسته کالایی میشوند و فقط ویترین بودند.
- دستگاه هایی که هنگام جابجایی دچار خط و خش ظاهری بسار جزئی شدند.
- دستگاه های اکبندی که برای مشتریان ارسال شده در مسیر ارسال دچار خط و خش و فرورفتگی شدند ، توسط مشتری انباکس میشود و درصورت صلاحدید از یکهفته تا 1 ماه مهلت مرجوعی کالا را دارد
بله همه محصولات انباکس و استوک دارای کارتن و متعلقات فابریک اولیه خود هستند.
در ابتدا همه محصولات توسط واحد فنی شرکت تولید کننده تست و بازبینی فنی میشوند ،و برای زیرفروش ارسال میکنند قبل از رفع نواقص فنی و درصورت وجود هرگونه مشکل به هیچ وجه برای فروش ارسال نخواهند شد به این نکته توجه داشته باشید که همان مدت زمان گارانتیِ کالای پلمپ شامل دستگاه استوک هم میشود برای اطمینان بیشتر مشتريان ضمانت 100روزه به این گروه کالایی اضافه شده است.
- کسانی ساکن تهران هستند با مراجعه به شعب ما امکان خرید حضوری و مشاهده از نزدیک را دارند.
- هموطنان عزیزمان در سایر نقاط ایران با اعلام برند و مدل کالا برایشان فیلم و عکس ارسال خواهد شد و از قسمت های خط و خش دار بصورت واضح تر عکس های باکیفیت ارسال خواهد شد امکان برقراری تماس تصویری در ساعت های کاری فروشگاه ها برای مشاهده کالا وجود دارد.
- درصورتی دوستان یا بستگان شما در تهران زندگی میکنند میتوانید ایشان درخواست کنید حضورا به فروشگاه ها مراجعه کنند و به نمایندگی شما کالا را برسی کنند.
حتما این امکان برای همه مشتريان وجود دارد و فروشگاه های حضوری نهایتِ همکاری را میکنند ضمنا هزینه هایی که بابت کارشناسی میپردازید به عنوان تخفیف قرار میگیرد و از صورتحساب شما کسر میشود تا بدون دغدغه از کارشناسانی که خودتان انتخاب میکنید استفاده کنید.
- عموما به انواع لوازم خانگی بزرگ (لباسشویی ظرفشویی ساید بای ساید یخچال فریزر ) که داری عیوب ظاهری هستند و نقص فنی ندارند گرید B و C گفته میشود
- مشتریان دربازه زمانی 7تا30روزه میتوانند کالای پلمپی که خریداری کردند را مرجوع کنند و شرکت یکی از گرید های b و c را به صلاحدید خود به سریال کالا اضافه خواهد کرد – بنا بر میزان عیوب ظاهری شرکت گرید بندی میکند : _مثلا گرید +B یک نقطه در قسمتی که دیدِ زیادی ندارد ، گرید B یک خش جزئی و گرید C فرو رفتگی و خط
از 20تا 50درصد قیمت روز کالا کسر میشود مثلا یخچال ساید گرید b که در بازار حدود 50میلیون تومان است با 16میلیون تخفیف محاسبه میشود.
بستگی به نوع کالای خریداری شده و شرکت تولید کننده و یا واردکننده بعضا رایگان است شرکت آلتون رایگان ، شرکت اسنوا دوو حدود 150 تا 300 هزار تومان جی پلاس حدود 200هزار تومان (این ارقام تقریبی و جهت آشنایی حدودی با مقدار هزینه های نصب است)
بله فروشگاه در پیوست فاکتور، تعهد نامه پرداخت همه هزینههای ناشی از تعمیر و تعویض قطعه را مهرو امضا شده تقدیم مشتريان میکند.
بله در سریع ترین زمان ممکن ارسال کالا به همه کشور امکان پذیر است در هر نقطه از ایران نهایتا 48 ساعته کالا تحویل میشود.
همه مرسولات با بیمه و در شرایط بسته بندی عالی برای حمل و نقل آماده میشوند “باتوجه به مشتری محوری زیرفروش درصورتی که کالا در مسیر حمل و نقل آسیب ببیند کالا مرجوع خواهد شد” نکاتی که نیاز است حتما رعایت کنید درزمان تحویل کالا سلامت بسته بندی آن را برسی کنید درصورت وجود پارگی کارتن یا هرگونه آسیبِ جعبه،کالا را در محیط باربری یا درحضور مامور ارسال باز کنید درصورتی که صدمه ندیده تحویل بگیرید و درصورتی که کالا آسیب دیده به مسئولان باربری ویا مامور ارسال اطلاع دهید وهمزمان با بازرسی زیرفروش 02128424635 تماس بگیرید.