پاسخ به پرسش های متداول

بله، شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از کالا، آن را تا ۷ روز پس از دریافت برگشت داده یا تعویض کنید.

ما از روش‌های پرداخت آنلاین مانند کارت اعتباری، کارت بانکی و پرداخت در محل پشتیبانی می‌کنیم.

پاسخ: سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شوند، همان روز ارسال می‌شوند و در غیر این صورت روز بعد ارسال می‌گردند.

بله، شما می‌توانید از طریق پنل کاربری خود در زیر فروش و یا تماس با پشتیبانی وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

بله، ما برنامه ویژه تخفیف برای مشتریان عضو وفادار زیرفروش داریم.

شما می‌توانید از طریق فرم تماس در سایت فروشگاه زیرفروش یا شماره تلفن درج شده در صفحه تماس با ما با پشتیبانی زیر فروش تماس بگیرید.

بله، شما می‌توانید کالاهایی که در حال حاضر در زیرفروش موجود نیستند را سفارش دهید و ما آنها را به محض اینکه موجود شوند برای شما ارسال خواهیم کرد.

بله، شما می‌توانید اطلاعات حساب کاربری خود را از طریق پنل کاربری خود تغییر دهید.

شما می‌توانید از طریق عضویت در خبرنامه ما و یا دنبال کردن فروشگاه زیر فروش در شبکه‌های اجتماعی از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه باخبر شوید.